Sitemap

Oppsett av PPC kampanjer for internasjonale markeder

Det viktigste å huske på når man starter en flerspråklig kampanje er at hvert land er forskjellig, og at hva som fungerer bra i et marked kan være veldig lite effektivt i et annet. Så selv om en kampanje har vært vellykket i ditt hjemmemarked, det å bare oversette den til et annet språk er i de fleste tilfeller ikke godt nok.

Pay per click kampanje oppsett

Dette er det mange SEM byråer sliter med. De har ikke den språklige og kulturelle kunnskapen som skal til for å kunne gjennomføre ordentlig lokalisering av en PPC kampanje. Det er her WebCertain kommer inn. I stedet for å kun oversette direkte, går WebCertain dypere inn i prosessen med å overføre betydninger og uttrykk fra et språk til et annet uten tap av språklige og kulturelle nyanser. Annonser og søkeord for kampanjen genereres på en effektiv måte basert på inngående forståelse for lokal kultur og språk, såvel som hensynet til søkevolum i de lokale søkemotorene.

Våre søkespesialister med ulike morsmål, vil arbeide med kampanjen fra start til slutt. Man har en to-stegs prosess med lokalisering og validering for å sikre at annonsene vil ha best mulig virkning i hvert marked.

"Partnerskapet med WebCertain fungerer godt for oss og våre kunder. WebCertain leverer lokaliseringsdelen av våre kampanjer, mens vi håndterer prosjektledelse og kundekontakt. Tilleggsbonusen med å arbeide med WebCertain er at man får alle kampanjene på flere språk gjennom et byrå. De gjør det så enkelt for oss."

Craig Macdonald, Marketing Director, Covario

Da en søkeordanalyse legger grunnlaget for en PPC kampanje, bruker WebCertain en kombinasjon av språkferdigheter og søkemotorkunnskap for utvikling av de foreslåtte søkeord og til å samle inn data for populære søkeord. Dette vil sette oss i stand til å bygge opp en liste av ord og begreper på hvert språk som skal brukes i en kampanje og kan fremheve noen potensielle "faux pas".

For eksempel: på fransk, en bærbar datamaskin er en "portable PC". Men en "portable" er også en mobiltelefon. Så portable måtte bli lagt til som et negativt embedded match i Google Adwords kampanjen.

Tjenesten kan inkludere en regelmessig vurdering av hver kampanje, da landskapet for søkeord og søketermer er i kontinuerlig endring. Derfor er KeywordFluency ideell for kunder som ønsker å kontinuerlig forbedre sin pay-per-click kampanje. Med denne søkeord-tjenesten hjelper vi bedrifter med å utvikle effektive PPC kampanjer, og man følger opp med et pågående program som måler resultatene og iverksetter endringer for å opprettholde kampanjens suksess.

KeywordFluency kan anvendes som en del av det bredere spekter av tjenester tilgjengelig fra WebCertain eller på egen hånd - perfekt for de som administrerer sine egne betal-per-klikk kampanjer. Du vil motta en komplett kampanje, klar til å bli lastet opp på alle relevante språk, alt fra en kilde og med kun ett kontaktpunkt.

 

International Search Summit

Hosted by WebCertain around the world



Besøg hjemmeside

Kunder

Kunder

 


© WebCertain AS, Besøksadresse: Henrik Ibsens gate 90, 0255 OSLO. Postadresse: Postboks 3081, 0207 Oslo