Sitemap

Søkemotorannonsering

Hvis du vil ha en annonsekampanje som er prominent og synlig i globale såvel som lokale søkemotorer, som er rettet mot den målgruppen du vil nå og som er kontinuerlig overvåket, oppdatert og forbedret, da trenger du WebCertain's søkeord-annonseringstjeneste BidFluency.

WebCertain jobber med en rekke søkemotorer som til sammen dekker det meste av verden, og disse tilbyr nøkkelordbasert annonsering som gjør det lett og effektivt å få sitt budskap frem til publikum.

 

Flerspråklig søkemotorannonsering Betal-per-klikk

Søkemotorannonsering (pay per click advertising eller betal-per-klikk annonsering) er en av de mest populære former for online annonsering. Du byr på søkeord relevant til din annonse - generelt kan man si at jo høyere man byr jo høyere blir din posisjon i listen (forbehold ligger i forhold til Google's kvalitetscore) - og annonsen vil bare vises når en søker bruker en av de søkeordene du har lagt inn bud på. Du betaler bare når søkeren faktisk klikker på din annonse.


Dette gir deg som annonsør noen veldig store fordeler. Dine annonser er målrettet og bare trigget av søkefraser og nøkkelord, noe som betyr at du kan nå genuine prospekter - potensielle kunder hver gang. Kampanjekostnaden er "responsdrevet" slik at hvis ingen klikker på din annonse så betaler du heller ingenting. Kostnadene er derfor lette å måle. Synligheten til annonsene dine er også bra for eksponering av ditt merke/produkt.

"Vår søkeordskampanjer har vært vellykkede i Skandinavia, UK, Holland, Frankrike og Tyskland takket være WebCertain's søkemotormarkedsføringskompetanse" Asmundur Saevarsson, E-Marketing Manager, Icelandair

Søkemotorannonsering eller søkeordannonsering (PPC) handler ikke bare om klikk, men heller om å drive de mest relevante brukerne til din nettside.

Derfor må alle aspekter av brukerens adferd håndteres og måles. De viktigste tingene å vurdere er:


WebCertain tilbyr en full supportert søkemotorannonseringstjeneste fra kampanje setup til implementering, og med kontinuerlig vedlikehold i tett samråd med kunden. WebCertain har et team med søkemotormarkedsføringseksperter fra hele verden.

Research

Det første steget av prosessen er å utforske søkefraser, søkekanaler og konkurrentene for å sikre at man setter opp den mest effektive kampanjen.

Planlegging

Annonser må bli utformet, landingssider må bli definert og tracking (webanalyse) verktøy må være på plass før kampanjen kan bli lansert.

Implementasjon

Når forberedelsene er unnagjort, åpner vi kontoer med de utvalgte søkemotorene og jobben kan begynne.

Kontinuerlig analyse og optimalisering

Kampanjen blir overvåket og vedlikeholdt ved hjelp av webanalyse, slik at budgivningsstrategien kan bli evaluert, positive og negative nøkkelord kan bli lastet opp og annonseteksten kan bli evaluert. Kostnadene blir kontinuerlig overvåket, det samme med inntjeningen. Kontinuerlig utvikling og evaluering av kampanjene er nøkkelen til suksess for alle våre kunder.

Rapportering

Regelmessige rapporter blir laget til for hver kampanje. Alle resultater og forslag til forbedring blir presentert for kunden.

 

Ta kontakt for å høre mer om hvordan vi kan møte dine behov.

 

International Search Summit

Hosted by WebCertain around the world



Besøg hjemmeside

Kunder

Kunder

 


© WebCertain AS, Besøksadresse: Henrik Ibsens gate 90, 0255 OSLO. Postadresse: Postboks 3081, 0207 Oslo